sobota, 2 lutego 2013

Dobra i tania karma dla psow i kotow w UK/Anglii

Niektorzy z nas, mieszkajac juz lata na wyspach, powiekszyli swoje rodziny. Mam tu na mysli psy, koty czy inne domowe zwierzatka.
To dodatkowy domownik oraz dodatkowe koszta na karme, weterynarza, leki, tabletki lub kropelki na robaki, pchly, roznego rodzaju akcesoria, jak zabawki czy smycze itp. O tym gdzie szukac darmowego weterynarza pisalam juz w poscie >> Tutaj.

Gdzie kupic karme dla kota czy psa? 


 Jestem szczesliwa posiadaczka dwoch przygarnietych z ulicy kotow i od pewnego czasu bardzo czesto kupuje karme w sklepie: www.zooplus.co.uk/. 
Obecnie jest w tym sklepie wyprzedaz do 70%.
Odkad dotarlo do mnie, ze markowa karma dla zwierzat z supermarketow to po prostu swinstwo - zaczelam baczniejsza uwage zwracac na to czym karmie moje zwierzaki. Koty i psy to przede wszystkim miesozercy, wiec najlepiej karmic je od czasu do czasu surowym miesem. Czy sprawdzaliscie sklad karm z supermarketow czy tych od weterynarza? Z reguly w skladzie maja .... 4% miesa a reszta to .... SOJA. Soja jest niestety modyfikowana genetycznie, czyli GMO i dlatego domowe zwierzaki tak czesto choruja na raka - GMO powoduje raka i to sa udokumentowane









badania. Jezeli kochacie swoje zwierzaki, to karmcie je dobra karma. Bardzo szeroki wybor karm znajdziecie wlasnie na www.zooplus.co.uk/. Ja kupuje takie gdzie jest co najmniej 90% miesa (karma mokra) i ponad 80% miesa w karmie suchej. Dodatkowo zaplacicie tutaj rowniez paypalem jezeli nie lubicie wpisywac danych z karty przez internet.


Kolejnym sklepem w ktorym robie zakupy jest: www.amazon.co.uk/petfood
Na amazon kupowalam 3 torby suchej karmy Vet's Kitchen w cenie £9,98, podczas gdy w sklepie internetowym firmy, tylko jedna paczka kosztuje £4,99. Dodatkowo na Amazon mamy opcje "Subscribe and save" dzieki ktorej oszczedzamy 10% ( w tej opcji ten sam 3-pak kosztuje £8,98 ) i karma po 1 paczce bedzie nam dostarczana co miesiac. Ja nigdy nie wybieralam tej opcji poniewaz moje koty zjadaja wiecej niz paczke miesiecznie.

Znany mi sklep z szerokim asortymentem karm i innych akcesorii dla czworonogow to: www.monsterpetsupplies.co.uk/. Maja bardzo czesto rozne promocje i wyprzedaze.


Na co zwrocic uwage przy wyborze karmy?
Ja oprocz zawartosci miesa, zwracam rowniez uwage na to czy w karmie sa wypelniacze zbozowe lub sojowe, czy karma jest wyprodukowana z organicznego miesa, czy z polproduktow GMO oraz czy ma w skladzie warzywa.





Kupowanie przez internet karmy czy innych rzeczy dla naszych zwierzakow jest wygodne, poniewaz mozemy wtedy zamowic wielkie paki po nawet kilkadziesiat kilogramow, dzieki czemu zaoszczedzimy pieniadze. No i tych karm, ktore sa zdrowe i bogate w mieso, nie kupimy w lokalnym supermarkecie - tylko online.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz