czwartek, 2 października 2014

Tanie ubrania z Anglii. Gdzie kupic?

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym, gdzie kupic tanie, markowe ubrania w Anglii/UK.

Jezeli szukacie tanich ubran na handel to polecam sprawdzic strone >>>Aliexpress
Na tej stronie znajdziecie tysiace ubran w bardzo atrakcyjnych cenach bo prosto od producentow. Ceny mozecie negocjowac jezeli chcecie kupic duze ilosci, poniewaz Aliexpress jest raczej strona dla detalistow i podane ceny sa za pojedyncze sztuki. Jezeli szukacie ubran nie dla siebie ale na handel, to polecam przeczytac mojego posta o kupowaniu z Chin >>>TUTAJ .

Jesli szukacie ubran (i nie tylko) na handel,to ostatnio znalazlam strone: >>>wszystko za 5 funtow
Jak nazwa strony wskazuje WSZYSTKO jest za £5! Ubrania damskie, meskie, dzieciece, buty, torebki, akcesoria, zabawki oraz przedmioty wystroju wnetrz.
 Jezeli lubujemy sie w markowych ubraniach jak Levi's, Tommy Hilfiger czy Wrangler i chcemy je kupic za 80% ceny  to polecam zagladnac na >>>Amazon
Na Amazon po lewej stronie mozemy wyszukiwac ubrania pod wzgledem interesujacej nas marki, ceny, rozmiaru czy koloru.Wyszukiwarka jest bardzo przejrzysta, dlatego tez oszczedza nam czas na poszukiwaniach. Amazon czesto wysyla rowniez za granice w tym do Polski.

Kolejnym sklepem, w ktorym znajdziecie markowe ciuchy w niesamowicie niskich cenach jest >>>bargaincrazy - jak nazwa wskazuje, znajdziecie w nim naprawde szalone przeceny markowych, designerskich ubran.

Designerskie ubrania w znizkowych cenach znajdziecie tutaj: >>>thehut
Wysylaja na caly swiat. W ich ofercie znajdziecie znane marki i designerow.

Sklepem, ktory wysyla do Polski jest znany  >>>sportsdirect  - jezeli interesuja Was ubrania i buty sportowe takich firm jak Nike, Adidas, Puma, Lonsdale, Karrimor itp. Sports Direct wysyla do Polski i mozna zaplacic paypalem lub karta. Osobiscie nie raz robilam w tym sklepie zakupy i podawalam adres do wysylki w Polsce. Przesylka przychodzila do 5 dni roboczych wiec calkiem szybko.



Pisalam juz o tym pare razy, ze wyprzedaze w Anglii/UK/Londynie trwaja okragly rok. Wyprzedaze trwaja caly rok i mozecie kupowac sobie markowe, designerskie, sportowe ubrania kiedykolwiek chcecie. Wiele sklepow, o ktorych pisze, wysyla za granice i mozecie placic paypalem - nie musicie posiadac angielskiego konta. Paypal przewalutuje Wam platnosc automatycznie. O tym jak korzystac bezpiecznie z paypala i jak zalozyc konto pisalam w poscie: www.panidomuwlondynie.blogspot.co.uk/2012/03/jak-robic-bezpiecznie-zakupy-online-uk.html

Jezeli chcecie do swojej szafy dodac odrobine francuskiego szyku to polecam sklep: >>>laredoute
W tym momencie maja niesamowita oferte: jezeli wydacie £100 to otrzymacie znizke £50! Czyli dostajecie £50 w prezencie na zakupy : )
Kupilam kilka ubran z tego sklepu i maja naprawde dobre jakosciowo materialy. Podoba mi sie rowniez styl niektorych ubran

Znany sklep: www.topshop.com/ rowniez bardzo czesto oferuje wyprzedaze i znizki, czasami nawet powyzej 50%.

Sklepem, w ktorym sa bardzo duze obnizki cen jest: www.dorothyperkins.com
W Dorothy Perkins kupimy designerskie ubrania, dobrej jakosci, eleganckie. W tym momencie na stronie znajdziemy 50% wyprzedaz. Letnie sukienki juz od £7 a letnie bluzeczki od £3,5!
W tamtym roku kupilam w tym sklepie na wyprzedazy 5 roznych ubran: eleganckie spodnie, bluzke, koszule itp. Ogolnie wyszlo mi po £10 za sztuke. Polecam polowanie na okazje w tym sklepie, poniewaz mozemy kupic sobie eleganckie ubranie za grosze. Zaplacimy tutaj rowniez paypalem, wysylka rowniez do Polski za jedyne £6.

Kolejnym sklepem z designerskimi ubraniami w znizkowych cenach jest: www.houseoffraser.co.uk/Women/Designer_Clothing/
W tym momencie maja ponad 50% wyprzedaz.








Jeszcze jedna moja rada: nie popadajcie w goraczke wyprzedazy i nie kupujcie ubran w sklepie tylko dlatego, ze maja metke: Sale. Dzisiaj np. bylam w BHS i maja dwudniowa wyprzedaz. Niestety pomimo znizki, ceny wcale nie byly jakos wyjatkowo atrakcyjne. To rowniez jeden z zabiegow marketingowych sklepow: daja metke Sale ale cena wcale nie jest znizkowa. Przypuscmy, ze chcemy kupic plaszcz na zime: na metce pisze, ze kosztowal £80 a teraz, po przecenie, tylko £65. Prawda jest taka, ze przed przecena ten sam plaszcz kosztowal...rowniez £65. Zauwazylam, ze w Next tez byly takie "wyprzedaze". Najczesciej sa one robione na krotki okres czasu, np.dzien czy dwa aby napedzic sprzedaz.


5 komentarzy:

  1. a czy jest jakas strona gdzie mozna kupowac rzeczy po przecenie z primarka? Albo w wiekszej ilosci z wysylka do polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam strony gdzie mozna kupic przecenione rzeczy z Primarka - Primark nie ma sklepu internetowego. Z reszta wcale nie jest tani, moze 10 lat temu - widze mit istnieje : ) A w wiekszej ilosci (setek, tysiecy) z wysylka do PL to mozez zamowic tutaj: http://bit.ly/Alibaba_Sale

      Usuń
  2. Witam!
    Mam pytanie, zamawiałaś może ubrania ze strony www.everything5pounds.com/en/ ? Wiesz może jakie są jakościowo?
    Dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Nie kupowalam z tej strony ubran. Ale kupowalam z Chin i byly bradzo dobre jakosciowo: http://panidomuwlondynie.blogspot.co.uk/2016/01/kupowanie-z-chin.html

      Usuń
  3. Witam, swietne informacje!! Czy zamawiala juz kiedys pani ubrania ze strony everything5pound? Chcialem zapytac o jakosc ubran i czy wysylaja do Polski? Dziekuje serdecznie

    OdpowiedzUsuń