niedziela, 13 września 2015

Jak wydawac mniej za zakupy w Anglii?


W dziesiejszym poscie zebralam porady na to jak wydawac mniej za zakupy i jak oszczedzac w UK. Stali czytelnicy mojego bloga juz znaja te sposoby ale ze wiekszosc nowych czytelnikow wpada na mojego bloga z google, wiec postanowilam zebrac wiekszosc moich porad na tanie zakupy w jednym poscie.
 Zakupy robic trzeba a managerowanie domowym budzetem w dzisiejszych czasach spedza sen z powiek niejednej pani domu (czy panu). Wystarczy zastosowac kilka prostych trikow aby zdecydowanie obnizyc koszty zakupow i w skali roku zaoszczedzic nawet setki funtow. Ponizej przeczytacie o tym co robic zeby nie przeplacac za zakupy i kupowac najtaniej.

1) Karty Lojalnosciowe:
Zbieranie punktow za zakupy na karte moze sie wydawac mozolnym sposobem na zaoszczedzenie paru funtow ale w praktyce jest to najlatwiejszy sposob na darmowe zakupy w przyszlosci. Jezeli czesto robimy zakupy w jakims supermarkecie to koniecznie zapytajcie o taka karte. Ze znanych mi sklepow karty lojalnosciowe ma Sainsbury's (Nectar Card), Boots (Advantage Card), Tesco, Holland and Barrett, Superdrug. Ja uzywam Nectar Card i juz dwa razy zaplacilam za zakupy uzbieranymi punktami na laczna kwote ponad £60. Dodatkowo jako posiadacz karty bedziemy dostawac listownie znizkowe vouchery - ostatnio dostalam 8 voucherow na £8 off przy zakupach na £40, do wydania przez 8 kolejnych tygodni. Wiecej o kartach lojalnosciowych przeczytacie >>>TUTAJ

2) Promocja Asdy: 10% cheaper:
Promocja ta gwarantuje nam, ze nasze zakupy beda tansze o 10% od tych samych zakupow zrobionych w sklepach: Tesco, Sainsbury's, Morrison, Waitrosse. Jezeli nie, wowczas dostaniemy voucher na kolejne zakupy, w wysokosci roznicy. Wystarczy, ze po dokonaniu zakupow wejdziemy na strone: www.asdapriceguarantee.co.uk/ wprowadzimy dane z rachunku i system wyliczy nam czy nasze zakupy z Asdy sa rzeczywiscie tansze o 10% niz u konkurencji. Jezeli nie beda, wowczas dostaniemy voucher, ktory nalezy wydrukowac. Voucher jest wazny tylko z rachunkiem. Ja bardzo czesto sprawdzam w ten sposob rachunki - wczoraj wydrukowalam 6 voucherow na kwote £5.65. Promocja ta jest bardzo oplacalna dla osob robiacych w Asdzie zakupy bardzo czesto - ja do nich naleze.





3) Obnizka cen na koniec dnia:
Niektore supermarkety zawsze pod koniec dnia na wydzielonych polkach wykladaja przeceniony towar, ktory sie nie sprzedal - najczesciej sa to produkty z krotka data przydatnosci do spozycia jak: mieso, nabial czy pieczywo. W mojej okolicy robi tak Asda oraz M&S. Nie ma nic wstydliwego w tym, ze bedziemy kupowac produkty z tych polek: sa to dobre jakosciowo towary a przy tym mozemy zaoszczedzic do 80%. Za te same produkty zaplacilibysmy pare godzin wczesniej o wiele wiecej.

Stosujac sie do tych metod na pewno zaoszczedzicie a tym samym odciazycie domowy budzet dzieki czemu odlozycie na drobne przyjemnosci : )


      

1 komentarz:

  1. O tak w Tesco też tak robią na koniec dnia, warto skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń