piątek, 27 listopada 2015

Gdzie kupic tanio prezenty swiateczne w Anglii?

Zastanawiacie sie co w tym roku kupic malzonce na prezent? A moze jaki podarunek kupic kolezankom z pracy bez rujnowania domowego budzetu? W dzisiejszym poscie znajdziecie linki do sklepow, w ktorych kupicie tanio prezenty/zestawy upominkowe na swieta (i nie tylko).
W sklepach podanych ponizej kupicie prezenty dla dzieci, malzonkow, cioci, kolezanek itp.
Jeszcze nie jest za pozno na kupno prezentu mikolajowego przez internet - wiele sklepow oferuje blyskawiczna wysylke, wiec bez obaw mozecie zamawiac - na 6 grudnia na pewno przesylka przyjdzie - macie jeszcze 10 dni!






Jezeli nie macie pomyslu na prezent, polecam przegladnac gift guide na www.amazon.co.uk/christmasgiftguide
Znajdziecie tam glowne trzy dzialy: prezenty dla niej, dla niego i dla dzieci a po kliknieciu na interesujacy Was dzial, u gory strony zobaczycie dodatkowe dzialy, nawet prezenty dla zwierzat : )
Kolejna strona z tanimi prezentami to: www.sportsdirect.com/christmas
Znajdziecie tutaj mnostwo pomyslow na prezenty dla dzieciakow jak i dla Panow lubiacych sportowe gadzety. Oprocz tego ubrania (nie tylko sportowe) dla wszystkich - wszystko w znizkowych cenach.
Ceny przedmiotow juz od £2!

Strona, ktora oferuje prezenty na rozne okazje to: www.prezzybox.com
Jezeli szukacie jakiegos niezobowiazujacego i niedrogiego upominku z przymruzeniem oka dla kolezanek i kolegow z pracy lub dla wspolmieszkaczy, to na tej stronie znajdziecie mnostwo pomyslow na smieszne, dziwne, nietypowe prezenty w niskich cenach (jak np. solone karaluchy czy poduszka do pierdzenia). Oprocz tego prezenty i upominki dla najblizszych.

Kolejna wyszukiwarka prezentow jest: www.asda-gifts.co.uk/
Oprocz pojedynczych prezentow, kupicie tu rowniez koszyki pelne smakolykow juz od £15 oraz macie mozliwosc spersonalizowania prezentu (np. mozecie polecic wydrukowanie imienia obdarowanej osoby wraz z zyczeniami na upominku). Obok podarunkow - przedmiotow mozecie rowniez zakupic np. bilety na przejazdzke lamborgini czy dzien w spa.

Dla Pan (i Panow) lubiacych kosmetyki, makijaz, perfumy itp. polecam zagladnac na strone: www.boots.com/en/Christmas/
Obok kosmetykow i perfum w znizkowych cenach oraz zestawow kosmetykow kupicie tu rowniez suszarki, depilatory, golarki itp. W tym momencie jest promocja na zestawy kosmetykow: 3 w cenie 2 oraz wyprzedaz niektorych produktow.

I ostatni znany mi sklep z prezentami: www.bhs.co.uk/en/bhuk/category/christmas
W tym momencie maja tam wyprzedaze: 50% znizki na helikoptery zdalnie sterowane, pudelka luksusowych czekoladek - 2 w cenie 1, swiateczne koszyki za polowe ceny etc.

Nie macie pomyslu na prezent? Szukajcie a znajdziecie : )
Na pewno znajdziecie cos dla kazdego na podanych przeze mnie stronach. Udanych prezentow zycze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz